2011. augusztus 2., kedd

Sorsolás


Tegnap kicsit elszabtam egy terítőt, mert mások számításaira hagyatkoztam. Nagyon megörültem, hogy a mintához, amit letöltöttem, szabási méretek is meg voltak adva. Csak épp nem jól, persze az is lehet, hogy én néztem el valamit :-) Sebaj, a csorbát kiköszörültem, a terítő majdnem kész is lett, már csak a szegély hiányzik. Mire idáig eljutottam, éjfél lett, és már nem volt energiám a sorsolás végeredményét közzé tenni, de jelentem a sorsolás megtörtént. A szerencsés pedig Barbara lett. 

 

Gratulálok! A többiek se csüggedjenek, mert hamarosan új játék indul !

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok Barbarának!
    Én meg most megyek, és sajnálom magam kicsit :)

    VálaszTörlés
  2. :( csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, hasonló képpen érzem magam én is, de alig várom már a következő játékot :)
    Barbara, küldj fotót majd, hogy hová helyezted ezt a gyönyörűséget ..

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,köszönöm,köszönöm!!!! :-)))))
    Jujjjjj de nagyon örülök!!!!! :-DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Kedves Barbara! Kérlek írd meg, hogy hová küldhetem a nyereményed!
    asztalostimi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Én is gratulálok a nyertesnek.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!! :-)))
    ...és a terítőt is Csitri :-)))) olyan kis cuki :-))) Csak 1 gond van vele...."háború" lett itthon belőle :-DDDD a 3 éves lánykám teljesen beleszeretett és nem volt hajlandó két napig ideadni nekem :-))))!!! Kompromisszumot kötöttünk....hogy egy darabig az Ő szobáját díszíti és majd később megkaphatom....természetesen az Ő ötlete volt ez a fajta "kompromisszum" :-))))
    Szóval van sikere itthon!!! :)
    Köszönöm szépen mégegyszer!!

    VálaszTörlés