2011. június 23., csütörtök

Kávés csere-bere játék


Ritánál jelentkeztem erre a játékra. Nekem Ő jutott páromul, így a játék kitalálójának kellett ajándékot készítenem. Sokat törtem  fejem, hogy mit készítsek. Miután kitaláltam, hogy kávézós alátéteket varrok, keresnem kellett megfelelő mintát és anyagokat. Többféle alátétet rajzoltam, végül találtam egy anyagot, amin vannak kávészemek, feliratok, csészék, jó színek. Vettem hozzá sötétbarna vásznat, vágtam, rakosgattam, applikáltam, varrtam, béleltem, vasaltam. És mivel egy jó kávé mellé remekül illik a ropogós keksz, sütöttem hozzá pár darabot. Remélem tetszik és ízlik Ritának az ajándékom :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis anyagokat találtál,és szép alátéteket is varrtál belőle!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Azt nézegettem, ha lenne belőle még egy, jól néznének ki a falon egymás alatt. Lehet, hogy meg is csinálom :-)

    VálaszTörlés