2011. április 4., hétfő

Játék!

Jelentkeztem egy játékra Editnél és a szabályoknak megfelően én is meghirdetem ezt a játékot.

A szabályok a következők:

  1. szabály: Tessék gyorsan jelentkezni!  
  2. szabály: Az első három jelentkezőnek 1 éven belül küldök egy álatalam készített ajándékot.
  3. szabály: Az eredeti szabály szerint a három jelentkezőnek szintén meg kell hirdetnie a játékot a blogján, és így tovább.
  4. szabály: Annyiban szertném módosítani a szabályokat, hogy nem csak blogtulajdonosok jelentekezését várom. Csak kommentelni kell ezt a bejegyzést április 16-án éjfélig és a kommentelők közül sorsolunk. A nyertesnek egy éven belül küldök ajándékot. (Szemfülesebbek biztos kitalálták, hogy a jelentkezési határidő nem véletlen esik húsvét előtti időpontra ;)

Várom a jelentkezőket!!!

1 megjegyzés:

  1. Még soha nem vettem részt ilyen játékban,de akkor most élnék a lehetőséggel és jelentkeznék.
    Ma este meghirdetem én is,bár már annyira körbement ez a játék mindenkinél,hogy nem tudom,ki fog rá jelentkezni:)Ha senki nem fog,legfeljebb majd viszonzom neked az ajándékot!:)

    VálaszTörlés