2011. november 16., szerda

Ti küldtétek

Lassan minden blogon olvashatunk adventi, karácsonyi készülődésről. Nálam is folyik az adventi játék, ami hamarosan egy meglepetéssel jelentkezik, de ne szaladjunk előre. A játék kapcsán ajánlottam egy bónusz lehetőséget, mely szerint. aki küld nekem képet rövid leírással, hogy ő hogyan készülődik, kétszeres eséllyel indul a sorlosláson. Eddig Monica, Enn és Cinella élt ezzel a lehetőséggel. Ők így készülődnek az ünnepekre:

Monica adventi naptára, amit még 2009-ben készített:



"Az én adventi naptáram nagyon egyszerű, olcsó és normál esetben gyorsan megvalósítható.
Sajnos nálam kicsit tovább tartott, mint terveztem, mert 16 hónapos lelkes segítségem inkább hátráltatott a munkában, minthogy haladtunk volna vele...
Lassan készült, sok mesével.
Mostanra felismeri a Télapót, legyen ezer-arca, és ő nem tölcséreket lát, hanem sok-sok puttonyt, amit majd a Télapó meg fog tölteni csak neki!
Remélem, hogy a maga egyszerűségével elnyeri majd mások tetszését is.


Elkészítés

Az A/4-es színes kartonokat félbevágtam.
Minden félből tölcsért tekertem, amit tűzőgéppel rögzítettem.
A tölcsérek szélét laplyukasztóval végig kilyukasztottam, ebbe fűztem az igény szerinti hosszúságú kötöző szalagot.
Sablon alapján ceruzával csillagokat rajzoltam az aranyszínű kartonra, kivágtam, és az alkoholos filccel megszámoztam őket.
Ragasztóval a csillagokat a tölcsérekre erősítettem és felakasztottam őket."


Enn is adventi kalendáriummal kezdi a készülődést. Az övé mézeskalácsból készült:



Cinella karácsonyi csillagokat készített, nagyon szépek, én a karácsonyi ajándékokat díszíteném vele masni helyett:


"3 méretben készítettem el. Az én személyes tapasztalatom az, hogy keményebb pamut anyagból könnyebb elkészíteni a csillagokat. A kék egy nagyon vékony puha anyag, és össze-vissza csúszkált. Abból kisebb példányokat nem is fogok gyártani. Az első darabok közepébe mini yoyo-t varrtam, de később arra gondoltam, hogy mivel díszek lesznek milyen jól mutatna egy kis csillogás rajtuk. Így aztán különböző méretű kristályokat ragasztottam középre.
Az ötlet egyébként Györgyi oldalán találtam. Nem olyan bonyolult ám, mint elsőre látszik! :-)
Ja és a legszebb az egészben, hogy nem kell hozzá varrógép, így aztán este miután már mindenki lefeküdt, akkor is lehet készíteni őket."

Továbbra is várom a fényképes beszámolókat a bónusz lehetőségekért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése